Follower :*

Sunday 10 February 2013

12 Sekawan GilaGila Takkan Terpisah!





Hi reader. Haa, dah lama sangat aku tinggal dunia blogger ni kan? Sampai berhabuk. Hari ni baru rasa macam nak update blog balik. Ehehe. Actually aku tak tahu nak update ape. So I took some time to share stories about my best buddies. Yeah.

Bagi aku, kawan lah perkara yang paling penting. Hidup tanpa kawan ibarat hidup tanpa udara. Cuba bayang macam mana hidup korang tanpa kawan? Agak-agak rasa nak terus tak lagi hidup? Let's me share memories aku dengan best buddies kat sini. Dia lah sahabat aku, dia lah kakak aku, dia lah diary aku, dia lah segalanya :*  



Kem Form 3.

I do not want to know what the story so let this picture speak. Okay, le' see the another picture :)




                                   



 Seronok dapat kawan macam diaorang. Sporting habiss! :* No matter what happen, we always together ;) 









Banyak lagi gambar kalau nak di upload kan ni. Tapi takpe lah. Memories yang berkekalan ada di hati bukan pada gambar :) For the best buddies Nadiah, Adek, Kakak. Suzane, Zati Syahira, Athirah, Dina, Tini, Ipa, Echah, Tilah, Aja Iloveyou All ;) Ni video khas untuk korangg. Enjoy it!  :'D 


No comments:

Post a Comment